První kniha, kterou jsem v únoru přečetla:
Akademie nočních můr - Dean Lorey
S tím klukem jsem soucítila. Být vyhozený ze školky jenom kvůli něhodě o přestávku na spaní je nespravedlnost.
2.) Čarodějnice z Hex Hall - Rachel Hawkinsová
Normální holčičí fantasy slaďák, který se objevuje všude. Ne nějak hrozně napsaný, ale taky nic excelentního.
3.) Démon z Hex Hall - Rachel Hawkinsová
Druhý díl. Ten kluk je zapřísáhlý rodinný nepřítel, ale milují se a tak se scházejí tajně. Celkově mi to připomíná Akademii Evernight, kromě toho, že Akademie byla celkově lepší.
3.) Serafína, Příběh draků - Rachel Hartman
Fantasy o dracích. Na Eragon nicméně nemá.
4.) Pán prstenů: Společenstvo prstenu - J.R.R.Tolkien
Recenze
5.) Věčný národ se strachy netřese - Šani Boianjiu
Přeskakování v časech a postavách mi nevadilo, i když jsem měla občas problém zorientovat se.
6.) Hunger games - Aréna smrti - Suzanne Collinsová
Dárek k narozeninám. Oproti filmu je to balada.
7.) Hunger games - Vražedná pomsta - Suzanne Collins
8.) Hunger games - Síla vzdoru - Suzanne Collins
Co bych chtěla příští měsíc přečíst:
1.) Bílý tesák
2.) Eldest
3.) Pán prstenů: Dvě věže
4.) Robinson Crusoe
5.) Jáma a kyvadlo
Měsíc za námi a hezký víkend.
Žádné komentáře:
Okomentovat