sobota 1. března 2014

Ohlédnutí za Únorem 2014

Takže, dámy a pánové, máme tady konec Února, jednoho z nejhezčích měsíců v roce (a neříkám to proto, že jsem se v něm narodila). Rozhodla jsem se napsat takové menší ohlédnutí, co jsem přečetla, abych si mohla říct : "Tenhle měsíc to šlo." nebo "Pro příště se musím zlepšit" a podobný řeči.

První kniha, kterou jsem v únoru přečetla:
           Akademie nočních můr    -    Dean Lorey
        S tím klukem jsem soucítila. Být vyhozený ze školky jenom  kvůli něhodě o přestávku na spaní je nespravedlnost.

2.)  Čarodějnice z Hex Hall                -                Rachel Hawkinsová
Normální holčičí fantasy slaďák, který se objevuje všude. Ne nějak hrozně napsaný, ale taky nic excelentního.

3.)  Démon z Hex Hall                -           Rachel Hawkinsová
Druhý díl. Ten kluk je zapřísáhlý rodinný nepřítel, ale milují se a tak se scházejí tajně. Celkově mi to připomíná Akademii Evernight, kromě toho, že Akademie byla celkově lepší.

3.) Serafína, Příběh draků    -       Rachel Hartman
Fantasy o dracích. Na Eragon nicméně nemá.

4.)  Pán prstenů: Společenstvo prstenu     -     J.R.R.Tolkien
Recenze
5.) Věčný národ se strachy netřese       -         Šani Boianjiu
Přeskakování v časech a postavách mi nevadilo, i když jsem měla občas problém zorientovat se.

6.) Hunger games - Aréna smrti                 -            Suzanne Collinsová
Dárek k narozeninám. Oproti filmu je to balada.

7.) Hunger games  - Vražedná pomsta                        -             Suzanne Collins
Přibylo hodně nových postav. Sice mě trochu naštval návrat do arény, ale pořád super díl.

8.) Hunger games - Síla vzdoru                   -                  Suzanne Collins
Třetí díl.


Co bych chtěla příští měsíc přečíst:
1.) Bílý tesák
2.) Eldest
3.) Pán prstenů: Dvě věže
4.) Robinson Crusoe
5.) Jáma a kyvadlo

Měsíc za námi a hezký víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat