sobota 15. března 2014

Má knihovna

Konečně přišel ten den. Rozhodla jsem se být tak velkorysá a obšťastním vás fotkou mé knihovny. Samozřejmě, že mám spoustu knih v kufru, ve stolu a ve skříni, ale přidám sem jenom tu mojí hlavní, protože v ní mám své nejoblíbenější knihy.


 V první poličce shromažďuji knihy rozečtené nebo které se v nejbližší době chystám rozečíst. Jsou tam Povídky od Edgara Allana Poea, Letopisy Narnie (můj program na víkend), Čaroděj, Vědma, Na západní frontě klid, Jana Eyrová (dnes přečteno, takže zase navráceno do maminčiny knihovny), Jáma a kyvadlo a jiné povídky. Na druhé straně je Magyk, Lovci mamutů (oba dva zapůjčeni z knihovny), Jako zabít ptáčka, Dombey a syn, Mezi láskou a smrtí, Robinson Crusoe, Zlatý skarabeus a jiné povídky, Čtvrtý rozměr lásky a mimo záběr Interview s upírem.
 Druhá police a měkká vazba. Aréna smrti, Vražedná pomsta, komiks Stmívání, Čarodějky z East Endu, Společenstvo prstenu, Zaklínač: Meč osudu (Poslední přání si půjčila máma do práce), Upíří deníky (z mojí holčičkovské éry), Harry Potter a lord Voldemort odlitek ze sádry (Harry má dokonce i brýle), Snape a Brumbál ze sádry (taky s brýlema), Velikost XL, Vše co jsem v životě potřeboval jsem se naučil v mateřské školce, Robin Hood, Hrbáč, Deník Anny Frankové, Avatar, Fobie: odhalené a vysvětlené, Blesková operace a komiksový životopis Stephenie Meyer.
 Třetí police s mýma sériema. Harry Potter první až sedmý síl, postavičky Rona, Draca a Harryho, Kouzelný svět Harryho Pottera, Bajky Barda Beedleho, Fantastická zvířata a kde je najít, Famfrpál v průběhu věků, série Stmívání, Krátký druhý život Bree Tannerové, Oficiální ilustrovaný průvodce (zase mimo), Eragon, Hostitel a Harry Potter: filmová kouzla.
 Čas čarodějnic, Lesohrad a večernice, Karanténa: Samotáři, Pád a Muka, Oběť, Dcera kostí a dýmu. Na větrné hůrce a za ní Kladivo na čarodějnice, Příběh lvice Elsy, Život mi pije krev, Kytice, Se šimpanzi ve dne v noci. Věčný národ se strachy netřese, Skrytý svět: Jaro, 12, Lexikon: Harry Potter.
 V poslední poličce schraňuji hlavně encyklopedie. Kromě nich tam mám ale schovaného i Bílého tesáka, Volání rodu, Čachtickou paní, Staré Řecké báje a pověsti, Bronzový poklad a Osadu havranů.

Můj drahý šílený Edgar Allan Poe.

Vzhledem k tomu, co jsem viděla na jiných knižních blozích jsem pěknej amatér. Naštěsti mám ale v plánu pořídit si další knihovnu a vysvobodit všechny ty utiskované knihy z kufru pod postelí.

6 komentářů:

  1. Harry Potter sérii závidím, já jsem četla všechno ale doma všechno nemám, musím poshánět. Ty tvoje sádry a postavičky HP jsou skvělý, kde jsi to sehnala? Jámu a kyvadlo a jiné povídky mám teď půjčeno z knihovny, stejně jako Na větrné hůrce. Série Stmívání má moc krásné přebaly, taky vlastním. Náhodou amatér nejsi, dobrá knihovnička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty sádrový postavičky mi vozí moje milovaná tetička z německa...) Děkuji, ale mám pořád pocit, že těch knížek je až žalostně málo :D

      Vymazat
  2. Hezká knihovna :) A ta lebka je super, hodila by se mi do sbírky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju .) To víš, kamarádka mi umí vybrat dárek :D

      Vymazat
  3. Ta lebka je naprosto boží! *-* Jinak samozřejmě knížky taky. Já jich doma moc nemám, neb jsem chudý student s průkazkou do knihovny, takže kupuji jen japonskou literaturu nebo knížky v angličtině (případně obojí dohromady, že).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky chodím pro knížky častějc do knihovny než do knihkupectví. Naštěstí mám hodné příbuzné, kteří jsou ochotni mě občas založit :D

      Vymazat