pondělí 31. března 2014

Ohlédnutí za březnem 2014

Den se se dnem sešel a je konec března. Přidávám proto už druhý příspěvek do Ohlédnutí a co sejde na tom, že si to přečte dohromady pět lidí? Nevadí, chybovat je lidské a odpouštět božské, takže Vám odpouštím :D Jestli se i po téhle větě chcete na zbytek článku podívat, jen směle do toho.


Přečtené knihy:
    Alchymista
    Přečteno za jeden den. Vcelku dobrá fantasy knížka a doopravdy se mi zalíbilo propojení s historickými postavami.
    Maximum Ride, Experiment s Andílkou
    Fakt supr knížka. Až na pár vyjímek jsem si postavy zamilovala a tak mě "trochu" štve, že jsou zbývající díly v angličtině (moji angličtinářku ale určitě potěší moje "snaha" zlepšit se v angličtině, protože si určitě chci zbývající díly někdy přečíst).Recenze.
    Zaklínač: Poslední přání
    Tohle je prostě něco úžasnýho. Jedno z nejlepších fantasy, co jsem kdy četla. (Bohužel si ho máma oblíbila také a teď si nosí Zaklínače do práce, kde mu ohýbá měkou vazbu, díky čemuž se vždycky rafnem.) Kdyby někoho zajímal, tak recenze je tady.
    Bitva o Hex Hall

    Zařekla jsem se, že si nebudu nechávat rozečtené série. Prostě se chci přinutit přečíst i největší kravinu jenom proto, abych někde neslyšela: "Ale ne, ten třetí díl je mnohem lepší, než první a druhý." Popravdě mě ale tahle serie vůbec nezasáhla a tak mám teď problém vybavit si o čem vlastně ten třetí díl je.
    Skrytá
    Kamarádka a její "musíš si to přečíst" . Nějak se mi zdá, že se poslední dobou hodně rozmnožily knihy s andělama. Ne, že bych to nechápala, ale když už o nich někdo píše, měl by se alespoň snažit psát kvalitně, aby ho ti andělé někdy potom nepotrestali.
    Bílý tesák
    Mám ráda vlky a Jack London podal tesákův příběh čtivě a živě.
    Zaklínač: Meč osudu
    Druhý díl jsem si po prvním prostě musela koupit. Skvělé povídky, které předčily má očekávání.
    Jana Eyrová
    Nebyl to špatný román, ale jsem pevně rozhodnuta, že Na větrné hůrce mám raději. Recenze zde.
    Všechno, co opravdu potřebuju znát jsem se naučil v mateřské školce
    Úsměvné lehčí fejetony od Roberta Fulghuma mi pomohly přečkat čekání ve škole na sestru.
    Jako zabít ptáčka
    Fakt mě štve, že ji nemám na seznamu povinné četby. Recenze.
    Magyk
    Dobrá fantasy série. Přiznávám se, že jsem ten konec čekala a proto mě nepřekvapil. To ale nevadí, protože se mi ten příběh fakt líbil (a miluju čaroděje).
    Lovci mamutů
    Úžasné dobrodružství na území česka. Recenze.
    Na západní frontě klid
    Začala jsem číst jen díky projektu http://www.ctenipomaha.cz/ (což je nejlepší projekt, kterého jsem se kdy zúčastnila) a jsem za to ráda. Zpočátku, než jsem si zvykla na Remarqueho styl psaní, jsem se trochu nudila. Potom jsem ale do té knížky propadla. Je to něco úžasného a je v ní skvělý pohled na válku a její oběti.
    Mezi láskou a smrtí
    Jedna z nejhorších knih, které jsem kdy četla. Vůbec mě nezaujala a v nejbližší době plánuji recenzi.
    Koupené knihy:
    Poslední přání
    Bílý tesák

    Třešnička na závěr
    Nemůžu tomu sama uvěřit! Já, která nikdy nic nevyhrála, jsem na http://fantasy-maka.blogspot.cz/ vyhrála čtečku, kterou si už hrozně dlouho přeju! Na zkoušku jsem poslala povídku a byla jsem si skoro stoprocentně jistá, že nemůže vyhrát a když jsem jen tak ze zvědavosti koukla na vyhodnocení, málem jsem dostala infarkt. Hrozně se těším, až přijde, protože díky ní budu mít snadnější čtení na cestách a třeba s takovou povinnou četbou to taky bude mnohem lehčí .)

    Tak se mi zdá, že jsem tenle měsíc jenom četla, učila se a koukala na Walking dead. A co vy? Co jste přečetli (nebo koupili) tento měsíc? :)
    P.S. dneska je na internetu poslední díl čtvrté série Živých mrtvých. To by nebyla zas až taková hrůza, ale pátá série bude až říjnu! Co jenom budu dělat? Samozřejmě, že nebudu dělat nic. Akorát si teď pustím ten šestnáctý díl, který je prý hrozně useklý (ještě nedávno tvrdil scénárista, že čtvrtá série bude končit stejně jako třetí - to jako, že si najdou bezpečné místo, ale zdá se, že si to rozmyslel) a pak půjdu spát s nočníma můrama o apokalypse.

    Žádné komentáře:

    Okomentovat