sobota 22. března 2014

Právě čtu - 22.3.2014

Ahoj, to jsem já, Riahtan. Uplynula dlouhá doba a já skoro zapomněla na moje rozečtené knížky. Nerada si to přiznávám, ale poslední dobou jsem začala mít rozečtených více knih najednou. Nedělám to ráda, ale něco nepochopitelného mě k tomu nutí.


1.) Dombey a syn

Jako první rozečtenou knihu tady mám Dombey a syn. Je to moje první "Dickensovka" a čte se mi jedna báseň. Zatím jsem na nějaké dvě stě dvacáté šesté straně a po přečtení mám v plánu napsat recenzi.







2.) Letopisy Narnie
Tady nejspíš není potřeba ani představovat. Kdysi jsem přečetla prvních pět dílů a nechala jsem toho, protože mě to za prvé nějak přestalo bez sourozenců Pevensieových bavit a za druhé jsem neměla poslední dva díly. Nicméně jsem dostala celý komplet v jedné knize k Vánocům a tak jsem začala zase pěkně od začátku. S recenzí to vidím tak padesát na padesát.










3.) Povídky
Další dárek od Ježíška. Ti co mě znají ví, jak jsem ujetá na Edgara Allana Poea, takže každou jeho povídku hltám jedním dechem.
4.) Jáma a kyvadlo a jiné povídky
Další Poe. Tentokrát jsem si ho ale koupila já sama. Vnější vzhled je krásný a vnitřek neméně.
5.) Interview s upírem
Tak tuhle knížku mám rozečtenou delší dobu a tak se trochu se bojím, že ji budu nucena číst zase od začátku, protože jsem spoust postav zapomněla a chvílemi mi nedává příběh smysl.

To jsou všechny moje rozečtené knížky a rozhodně jich není málo. To ale nevadí, já jsem šikovná a jako správný knihomol to zvládnu bez reptání .)
A co máte právě rozečteného vy?
(P.S.    .) - tohle je náš rodinný postižený smajlík)

Žádné komentáře:

Okomentovat