středa 23. července 2014

Víkend, co se knížek týče..

Já vím, že víkend technicky vzato bude až za dva dny, ale my (já a sestra) jedeme zítra na prodloužený víkend na vesnici za babičkou, takže jsem si musela pro něco odskočit do knihovny dneska. Je mi jasný, že toho moc nepřečtu, protože u babči je pořád co dělat, ať už jde o vaření nebo jezení jídla. Každopádně jsem si optimisticky řekla, že je lepší být vybavený a nepřečíst, než jet s jednou knížečkou s tim, že se budu zbytek víkendu nudit..


Tento měsíc jsem přidávala recenzi na Tygrovo prokletí, které jsem vychválila až do nebes.. No, možná jsem byla až moc pozitivní, protože druhý díl se mi vůbec nelíbí. Přijde mi to únavné a přeslazené a celé takové nijaké. Nejradši bych se na to vykašlala, ale chci dočíst celou sérii, už jenom proto, abych toho potom nelitovala.. Uvidíme..




Jo Nesboa zná díky jeho detektivkám každý, ale populární se stává i série pro děti, jejíž první díl se jmenuje Doktor Proktor a prdící prášek. Neměla jsem možnost se do knihy začíst, ale vevnitř má úžasný papír a ilustrace se docela povedli :)




Poslední výpujčka je autobiografický román Dítě džungle. Je o holčičce vyrůstající v Africe s kanibalským kmenem. Příběh rozepsala docela hezky ikdyž možná trochu květnatě. Fotky jsou super a celkově se mi líbí, jak je vyprávění chvílemi dobrodružné a chvílemi takové poklidné.. prostě autorčino dětství a dospívání :)

A co Vy? Dáváte si od knih odpočinek nebo louskáte jednu knížku za druhou? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat