úterý 8. dubna 2014

About me

Jelikož já sama se o nějakém mém oblíbeném blogerovi ráda dovídám nové informace a častěji chodím na blogy, kde se autoři zaměří také na podrobnosti o sobě, rozhodla jsem se pro poněkud drastický příspěvek. Ne, že bych se nerada posepsala pod svou práci, ale jsem občas poněkud nejistá, co se týče odhalování informací o mně nebo mých zálibách. Rozhodla jsem se ale svému strachu postavit a tak vám mohu s jistou hrdostí ukázat nějaká tajná zákoutí své mysli, o nichž moc lidí neví.

Moji největší vášní jsou postapokalyptické seriály. Všechno začalo před nějakými dvěma lety, kdy jsem v televizi poprvé uviděla reklamu na skvělý seriál The walking dead. Hned po prvním díle a probdělé noci (díky strachu jenom usnout) jsem věděla, že tohle je stokrát lepší, než většina věcí, co jsem v televizi viděla (rozhodně velký rozdíl oproti Winx nebo W.I.T.C.H., které jsem jako mladší koukala v jednom kuse). Jestli existuje láska na první pohled, pak jsem jedna z těch šťastných a co na tom, že díky knížkám a seriálům pravděpodobně skončím jako stará seschlá panna, co po nocích znásilňuje nevinné chlapce? Dokud mám Walking dead nebo nově objevený slibně se vyvíjející seriál The 100, je mi to celkem jedno.

Sjíždím jedno anime za druhým. Japonské pohádky pro děti? Tak tuhle větu několikrát pozměněnou jsem slyšela nesčetně krát. Ale tak to není. Anime je moje možnost, jak uniknou ze všedního světa a mimo jiné mě to jejich rychlé brebentění uklidňuje :D . přiznávám, nikdy jsem neviděla víc než dva díly z Naruta. Trochu mě od něj odrazuje to, že se z něj stává nekonečný seriál. Ale například takový Death note nebo Fullmetal alchemist můžu jenom doporučit.

Miluji fanfiction o Harry Potterovi. Tahle závislost začala po přečtení všech sedmi knížek, protože jak jsem měla všechny díly přečtené nejmíň pětkrát, hledala jsem něco dalšího, něco, čím by svět Harryho Pottera pokračoval. A tak jsem narazila na fanfiction. Přečetla jsem všechny známější a kvalitnější povídky. Nejvíce dojmů ve mně vzbudil Pán smrti, Rok jako žádný jiný a Elysejský klíč, protože jsou nádherně citlivé a akční a já jsem v nich našla to něco, co dělá příběh jedinečný.

P.S. Článek jsem chtěla zveřejnit už před dvouma dny, ale nějak mě zlobí blogger. Kdyý chyi napsat článek, zobrazí se mi okno s nápisem chyba. Nejradši bych do toho kopla.

Žádné komentáře:

Okomentovat