středa 20. srpna 2014

Unboxing číslo jedna

Jasně, ještě donedávna jsem byla zarytý odpůrce unboxingů, rozbalovaček a různých stříhání balíčků na kameru. Názor jsem nezměnila, pořád nechápu jejich smysl a vlastně v nich pořád vidím velkou pitomost :D , ale občas přijdou doby, kdy se i negativisti jako já rozhodnou pochlubit :D


Ehm, takže tady je balíček :D

První "objednávka" z bazaru na facebooku. Vlastně to nebyla objednávka v pravém slova smyslu, ale dohodla jsem si s paní výměnný obchod. Ona mi poslala to, co mi poslala, já ji poslala Easy.

Áááá.. a je to venku

Takže dnes mi tedy přišel Punisher z Marvel komiksového ultimátního kompletu. Je super, že jsem ho vyměnila za Easy, protože já a romantické knihy.. no, nějak se vzájemně obcházíme a vyhýbáme :D Punisher přišel ještě v obalu, úplně nový, takže se mi ho ani nechtělo rozbalit, ale potom mi došlo, že bych si ho nemohla přečíst, takhle zabalený :D


Vypadá opravdu dobře (jak zvenku, tak zevnitř) a někdo si hezky vyhrál s předsádkou a kresba je taková fajn, chvílemi fakt hodně ostrá a pěkně doplňuje příběh.


Sice jsem měla drobné obavy ohledně nákupech z bazarů, ale to, co mělo, přišlo v pořádku. Punishera doporučuji, myslím, že fotky mluví samy za sebe :)

1 komentář:

  1. Punisher je bezva akční počtení. Nedávno jsem si přečetl i druhý díl.

    OdpovědětVymazat