pátek 6. března 2015

Ohlédnutí - Leden, Únor 2015

Zjistila jsem, že když si naplánuji pravidelné Ohlédnutí, koupím si neobvykle málo knih a naopak když píšu takové články "spontánně", mám vždy něco, čím se ráda pochlubím :) Takže už se ani nenamáhám něco slibovat, protože to s největší pravděpodobností stejně dopadne jinak...




Jako první jsem tento měsíc navštívila prodejnu LK v Ústí. Dokoupila jsem si tam Temný ráj a Válku hluku, což je druhý a třetí díl trilogie Chaos. Na první - Hlas nože - jste si mohli nedávno přečíst recenzi.

Poslední kniha (z LK) je Ragnarův spár - Warhammer 40 000. Vzala jsem ji jak kvůli prostředí, tak kvůli autorovi. W.King je prostě klasa. První díl - Hvězdného vlka - jsem nedávno dočetla a recenzi mám rozepsanou v počítači.


Asi v polovině ledna jsem si v Dobrovském koupila Arthase: zrod krále lichů. World of warcraft není třeba představovat, všichni víme, o co jde. Doufám, že tahle kniha bude aspoň tak dobrá jako Den draka. Uvidíme.







Další je objednávka z armyshopu a jedná se o Psychickou a fyzickou odolnost. Je to taková zajímavá příručka s různými vojenskými výcvikovými metodami a tréninkovými plány.


V únoru jsem měla narozky - a jenom dvě knížky! Jako útěcha slouží jedině to, že jsem dostala hlavně peníze, za které si mám prý nakoupit sama co chci. Děda mi daroval Nevyřešené záhady lidstva, které mi trochu připomínají Almanach tajemna a kamarádka se vytáhla s Atentátem: Operace Anthropoid 1941 - 1942. Fakt skvělá (historicky) pravdivá knížka.



A jako poslední mám knihy vyřazené z knihovny. Je to hlavně povinná četba - Neruda, Vančura, Nižnánsky. Ne, že bych z nich měla nějaký velký čtenářský požitek... Jinak jsem si vzala ale i Knihy krve a Dívka, která kopla do vosího hnízda. Vůbec nevím, kdy se k Miléniu dostanu, ale jsem připravená :D


Tak takhle by to bylo s posledníma dvěma měsícema. Na čtení mi moc nezbývá čas, takže bůh ví, kdy se ke knížkám dostanu... Teď je takové těžší obsobí, kdy kromě venčení a učení na nic jiného nezbývá čas. 
Snad příští měsíc nezapomenu a Ohlédnutí se stane pravidelným příspěvkem. Do té doby zatím...

Žádné komentáře:

Okomentovat