čtvrtek 27. února 2014

Právě čtu 27.2.2014

Rozhodla jsem se přidat sem knihy, které mám rozečtené. Většinou jsem se vždy snažila nečíst jich moc najednou, abych v tom neměla zmatek, ale tak nějak jsem v týdnu byla v knihkupectví a v knihovně a prostě jsem nemohla s jednou knížkou čekat, až dočtu druhou.


  1.) Pán prstenů: Společenstvo prstenu      -       J.R.R.Tolkien
Prostě klasika a vybrala jsem si ji jenom náhodou, protože jsem zrovna měla narozeniny a za ušetřené peníze si chtěla koupit nějakou knížku. A jak jsem tak procházela kolem, došlo mi, že nemám tuhle supr klasickou trilogii v mojí knihovně a že jsem ji vlastně ani nečetla. Řekla jsem si: to musím napravit! Tak jsem si Společenstvo prstenu koupila a jsem už skoro u konce. Hrozně se mi líbí a nechápu, jak jsem na něj mohla celý ty roky dlabat.

2.) Zaklínač: Poslední přání                -                  Andrzej Sapkowski
Tuhle jsem si koupila společně s knížkou, která je hned nahoře (Společenstvo prstenu) a jsem na začátku. Není to špatná knížka, akorát mám trochu problémy s měkou vazbou, ale to mi vadí u všech knížek a jinak děj je docela ucházející. Uvidím, jestli se zlepší (nebo zhorší), až se dočtu dál.

3.) Alchymista                 -             Michael Scott
Tuhle knížku nemám koupenou, půjčila jsem si ji z knihovny, ale s největší pravděpodobností si ji koupim i do své knihovničky. Dostal jsem totiž k Vánocům druhý a třetí díl a první si musím sehnat sama. Líbí se mi téma a i když se mi při jménu Nicholas Flamel vybaví Harry Potter, líbí se mi i postavy. Jediný problém je, že se do ní stále nemůžu pořádně začíst, ale počítám, že až dočtu Zaklínače, tak se na ni pořádně vrhnu.

4.) Maximum ride - Experiment s andílkou              -            James Patterson
Dámy a pánové, představuji vám poslední knihu. V knihovně me zaujala z toho důvodu, že jsem už dříve přečetla někde mangu. Líbí se mi styl psaní i děj. Moc ráda bych si ji jednou koupila.

Děkuji vám za pozornost a doufám, že jsteještě neusli.


Žádné komentáře:

Okomentovat