1.) Pán prstenů: Společenstvo prstenu - J.R.R.Tolkien
Prostě klasika a vybrala jsem si ji jenom náhodou, protože jsem zrovna měla narozeniny a za ušetřené peníze si chtěla koupit nějakou knížku. A jak jsem tak procházela kolem, došlo mi, že nemám tuhle supr klasickou trilogii v mojí knihovně a že jsem ji vlastně ani nečetla. Řekla jsem si: to musím napravit! Tak jsem si Společenstvo prstenu koupila a jsem už skoro u konce. Hrozně se mi líbí a nechápu, jak jsem na něj mohla celý ty roky dlabat.
2.) Zaklínač: Poslední přání - Andrzej Sapkowski
Tuhle jsem si koupila společně s knížkou, která je hned nahoře (Společenstvo prstenu) a jsem na začátku. Není to špatná knížka, akorát mám trochu problémy s měkou vazbou, ale to mi vadí u všech knížek a jinak děj je docela ucházející. Uvidím, jestli se zlepší (nebo zhorší), až se dočtu dál.
3.) Alchymista - Michael Scott
Tuhle knížku nemám koupenou, půjčila jsem si ji z knihovny, ale s největší pravděpodobností si ji koupim i do své knihovničky. Dostal jsem totiž k Vánocům druhý a třetí díl a první si musím sehnat sama. Líbí se mi téma a i když se mi při jménu Nicholas Flamel vybaví Harry Potter, líbí se mi i postavy. Jediný problém je, že se do ní stále nemůžu pořádně začíst, ale počítám, že až dočtu Zaklínače, tak se na ni pořádně vrhnu.
4.) Maximum ride - Experiment s andílkou - James Patterson
Dámy a pánové, představuji vám poslední knihu. V knihovně me zaujala z toho důvodu, že jsem už dříve přečetla někde mangu. Líbí se mi styl psaní i děj. Moc ráda bych si ji jednou koupila.
Děkuji vám za pozornost a doufám, že jsteještě neusli.
Žádné komentáře:
Okomentovat