pondělí 24. února 2014

Poprvé a ne naposled...

Ahoj.
Vítám vás v Knižním království, které jsem se já (Riahtan) rozhodla založit.
Dneska, v období knížního rozkvětu jsem jenom jedna z mnoha. Knižních blogů je spousta a ne všechny úplně kvalitní. Děje se tak z největší části díky recenzním výtiskům. Tímhle krátkým úvodem jsem jen chtěla upozornit, že u mě se tak neděje a že tuhle stránku zakládám čistě a jen pro moje vlastní potěšení.
Můj nejčtenější knižní žánr je fantasy. Neříkám, že bych nečetla nic jiného, ale pokud mám na výběr mezi Sherlockem Holmesem a Harrym Potterem, vyberu si Harryho. To ale neznamená, že nečtu nic jiného. Na větrné hůrce mám přečteno nejméně tisíckrát. Navdí mi sci-fi, romány nebo historické knihy. Nemám ráda detektivky. Není to můj žánr, nudí mě a skoro nikdy je nepřečtu až do konce.
Jak už jste (asi) nejspíše poznali, jsem osoba ženského pohlaví.
Pokusím se co nejvíce rozjet recenze (už mám vybrané minimálně tři knížky) a doufám, že to nebudu zas až taková hrůza.
Riahtan

Žádné komentáře:

Okomentovat