neděle 15. června 2014

Bloger Tag

Vděla jsem, že k tomu musí dojít, protože Bloger Tag už oblétl skoro všechny blogery a byla jen otázkou času, než se dostane ke mně. Každopádně děkuji KejBí za nominaci a jdu na to .)

Pravidla
Povězte o sobě deset věcí
Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval
Nominuj pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den
Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat
Informuj blogery, které jsi nominoval/a

Deset věcí o mně
Mimo čtení je mojí největší vášní posilovna, ve které pravidelně vybíjím svoji agresi, abych potom nemusela dávat lidem přes čumák.

S mamkou se nejčastěji hádáme kvůli mé nejoblíbenější filmové sérii o Rockym Balboovi, kterou máma nemůže ani vystát.

S mladší sestrou se často koukáme na Rockyho a filmy s Bruceem Leem, ale jinak se skoro v ničem neshodneme (nechápu, jak může mít někdo radší kung fu než box).

K čtení mě přivedla babička, která byla učitelka českého jazyka a celý obývací pokoj se jí topil v knihách.

Nemám ráda čivavy, protože mi nepřijdou vůbec jako psi.

Nesnáším léto a myslím si, že by někdo měl zakrýt slunce a schovat nás všechny do tmy (tak, jako to udělal v Simpsonových pan Burnes :D )

Hodně často čtu mangy, takže mám potom problém sourozencům přečíst normální komiks z leva do prava.

Nesnáším němčinu, nebaví mě a proklínám den, kdy bylo rozhodnuto, že žáci musí mít dva cizí jazyky.

Už odmalička jsem spíše klučičí typ, protože jsem vyrůstala s bratranci a celkově mě víc bavilo jezdit autem, co má v kufru Bárbíninu hlavu :D

Moc se mi líbila kniha Eragon, ale díky filmu jsem na ni dostala mírnou alergii.

Odpovědi na otázky
Máš nějaké čtecí rituály?
Většinou čtu u jídla, když ale ne, tak ráda u knížky popíjím čaj nebo kakao.

Už tě někdy navštívil čtecí blok, kdy jsi nedokázala přečíst ani stránku?
Jasně, to se nevyhne nikomu, ale už je to docela dlouho.

Jak by vypadal tvůj život bez knih?
Nejspíš bych měla horší známky minimálně z češtiny, neměla bych tak velkou slovní zásobu a s největší pravděpodobností bych byla celý dny v posilovně.

Znáš nějaký film natočený podle knihy, který je lepší než kniha?
Jak vycvičit draka, rozhodně. Film byl úžasný, ale kniha byla nic moc.

Čteš knihy v Angličtině?
Knihy ne, ale čtu hodně různé fanfiction povídky v angličtině, například na seriál a knihu The 100 nebo Harryho Pottera.

Kdybys mohla navštívit jakékoliv místo z nějaké knihy, které by to bylo?
Těch by bylo .) , ale rozhodně Bradavice, Středozem, nějaká přezombiekovaná města z Walking dead a Ostrov pokladů.

Kterou knížku máš v plánu si v nejbližší době koupit?
Lolitu od Nabokova jako odměnu za vysvědčení a přežitý školní rok .)

Jakou hudbu nejraději posloucháš?
Mám ráda ty rychlejší, místama trochu metalový písničky od Linkin park, ale jinak poslouchám obšas Chinaski nebo Eda Sheerana. Každopádně Linkin park vede.

Jaký máš vztah ke kafi?
Mám ráda kafe, ale nesnáším tu přeslazenou břečku s mlíkem nebo šlehačkou, kterou si tak rádi někteří lidé dělají.

Máš nějaké moto, kterým se řídíš?
Ne, nějak mě motta nikdy nechytli.

Nominovaní:
2 Nell

Otázky:
Jaký máš názor na spor mezi Ukrajinou a Ruskem?
Co nejvíce zaplňuje tvůj volný čas (kromě čtení, samozřejmě) ?
Věříš na duchy, upíry, vlkodlaky, čaroděje, boha?
Co se ti líbilo více Pán prstenů jako film nebo jako kniha?
Kdo je tvůj vzor?
V jakém typu knih nebo filmů se vyžíváš? Romantika, akce nebo nějaká vyvražďovačka?
Proč bloguješ?
Jaká literární postava ti přijde nejlépe promyšlená?
Pán prstenů nebo Harry Potter? Proč?
Kdo je ti z blogerského světa nejbližší?


A mám za sebou svůj první Tag. Ještě jednou děkuji za nominaci a doufám, že si psaní užijí nominování stejně jako já .)

3 komentáře:

  1. Skvělý tag! :) Tvoje odpovědi jsou super! ;D Mimochodem, na čivavy mám úplně stejný názor. Ještě k nim řadím jorkšíry a bišonky. Pro mě je pořádný pes třeba taková německá doga. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Asi tak nějak, nejradši z vzdálenějšího příbuzenstva mám sestřenici a to hlavně kvůli jejím třem irským vlkodavům :D

      Vymazat
  2. 1. Ja sa vlastne o to absolútne neyaujímam, presne ani netuším, o čo ide.
    2. Seriály, hudba...
    3. Duchov nie, v Boha... no, na nejakú vyššiu moc áno, ale žeby zrovna Boha... to nie. Čarodejníci sú, len pravdepodobne nie takí, akých vidíme v knihách. Žiadny Rokfort (fňuk). A upíry a vlkolaci... to by bolo fajn, keby to bolo.
    4. Knihy som nečítala a nikdy ma ani nelákali, ale filmy sú moc fajn.
    5. Demi Lovato. A Sherlock Holmes :D
    6. Skôr tie vyvražďovačky. Na romantiku moc nie som.
    7. Lebo ma to baví a je to skvelý koníček.
    8. Podľa mňa všetci z Harryho Pottera.
    9. Odjakživa je mojou srdcovkou Harry :3
    10. Našla som si tam veľa kamarátov. Arvari, Christine, E_V_E, Vendeu, Filipskha...

    OdpovědětVymazat